Początek książki

Początek książki jest tu:
http://czarny-od-zera.blogspot.com/2015/06/szpital.html

Kolejne posty z treścią mają numerki w tytułach

poniedziałek, 17 sierpnia 2015

38. Zdrowie


Andrzej siedział do późna nad analizą wyników badań wszystkich ludzi.
Okazało się, że właściwie każdy jest inny i trzeba ustawić poprawki.
W sytuacji, która u jednego wywoływała alarmy, drugi był całkiem zdrowy.
Najbardziej zdziwił się i zdenerwował gdy odkrył, że w bazie jest szczepionka na gorączkę, która wymordowała większość ludzi.
Skontaktował się z Robertem i powiedział mu o tym.
  • Już wcześniej znalazłem informację o tym, że o niej wiedzieli ale nie zdawałem sobie sprawy z tego, że mieli szczepionkę.
  • A wiesz, że ty też byłeś zarażony ?
  • Jak to ?
  • Miałeś wirusa ale nie miałeś przeciwciał tak jak cała reszta.
  • Jak to miałem ?
  • Pamiętasz swój pierwszy skan w ambulatorium ?
  • Tak
  • Wtedy zaszczepił cię system, teraz już masz przeciwciała i nie zachorujesz.
  • To chyba dobrze - odetchnął Robert.
  • Bardzo dobrze, gdyby nie ty nadal oganiałbym się z Sarą od wilków.
  • Tylko nie mów, że było ciężko skoro miałeś Sarę
  • Nie o to chodzi, teraz jest po prostu dużo ciekawiej.
  • Dzięki za tą informację, mimo, że całkowicie straciłem nastrój na cokolwiek, lepiej takie rzeczy wiedzieć.
  • Ta rzecz to jedno, przejdźmy do rzeczy bardziej istotnych.
  • To znaczy ?
  • Chcę zrobić pełen skan wszystkich, tych z Osady po prostu położycie na kozetce w ambulatorium ale, żeby zeskanować ludzi w domu potrzebuję przenośnego skanera.
  • Nie widziałem czegoś takiego
  • Sam znalazłem u was i zleciłem robotom dostarczenie do szafki w waszym centrum komunikacji.
  • Super, ktoś będzie szedł do nas po quada, jak będzie wracać to zabierze. Czego się spodziewasz po tych skanach ?
  • Jeszcze nie wiem, na pewno będzie trzeba uruchomić nanoboty stomatologiczne bo stan naszego uzębienia jest tragiczny a reszta wyjdzie w praniu.
  • Coś jeszcze ?
  • Systemy przygotowały leki praktycznie dla wszystkich i odpowiednie wtyczki z kodami kreskowymi powinny leżeć w dwóch torbach tam gdzie ten skaner.
  • Coś mam zrobić poza załadowaniem na quada ?
  • Przekaż to Toni, jest torba dla Osady a druga dla Domu, dla nas.
  • Dobrze, a dla nas też masz leki ?
  • Was powinien zawołać system bezpośrednio do ambulatorium, akcję włączyłem od jutra.
  • A te nanoboty to każdy dostanie ?
  • Każdy, są w tych zestawach leków, będzie mi prościej oceniać stan zdrowia wszystkich. To ważne, chcemy żeby znowu zaczęły się rodzić zdrowe dzieci.
  • Zawsze miałem wątpliwości co do wpuszczania nanobotów do swojego ciała, to takie nienaturalne.
  • Akurat ty je masz od dawna, pewnie Ci hibernator wstrzyknął, bez tego nie dałbyś rady się obudzić.
  • To trochę zmienia postać rzeczy, zgadzam się na wszystko, tylko wyjaśnij ludziom co robisz
  • Właściwie jak ?
  • Tak jak wszyscy, przygotuj krótkie szkolenie.
  • Nie pomyślałem, to całkiem dobry pomysł, porozmawiam o tym z Tonią.
  • Super.
  • Mam jeszcze drugą sprawę.
  • Jaką ?
  • Czystość naszego towarzystwa.
  • Co przez to rozumiesz ?
  • Jak ciebie nie ma przestają się pilnować z myciem, dawałeś dobry przykład.
  • Wiesz co, podeślę Ci, mam taki filmik propagandowy, widać wojsko miało ten sam problem z żołnierzami, nawet nie wymaga poprawek.
  • Adekwatny do naszych warunków ?
  • Stary, uśmiałem się, bo to była dobra rozrywka, całość w 3D z efektami i pokazem jak to bakterie przypuszczają zmasowany atak z brudnych rąk na cały organizm.
  • Myślisz, że się spodoba ?
  • Mam nadzieję, teraz mają mniej zajęć, puść im to wspólnie w Sali, jako program rozrywkowy.
  • Spróbujemy.
  • W filmie jest instrukcja, jak użyć gogli czy kasku, żeby dostać obraz mikroskopowy brudnej skóry, to naprawdę jest przekonujące.
  • Dzięki za podpowiedź.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz